Moteris slapta įrašė NFL žaidėją, apkaltintą vaikų išnaudojimu. Televizijos stotis imasi šilumos, kad ją redaguotų.

Etika Ir Pasitikėjimas

„Kansas City Chiefs“ plačiakalbis imtuvas Tyreek Hill 2018 m. (AP nuotrauka / Charlie Riedel)

Praėjusią savaitę buvo parodytas žurnalistikos vertybių susidūrimas, kai Kanzaso miesto naujienų direktorius išėjo į eterį ginti savo stoties.

Fonas

KCTV naujienų direktorius Casey Clark ėmėsi neįprasto žingsnio ir atsigręžė į auditoriją, norėdamas atsakyti į kritikus, kurie manė, kad stotis buvo nesąžininga Kanzaso miesto vadovų radijo imtuvui Tyreekui Hillui balandį pasakojimuose apie jį.

Tos istorijos buvo pagrįstos garso įrašais, kuriuos tariamai slapta padarė Hillo sužadėtinė Crystal Espinal. Kritika sulaukė, kai AM radijo stotis paskelbė visą slaptas 11 minučių įrašas šią savaitę, todėl kai kurie suabejojo ​​televizijos stoties patikimumu.

Šią savaitę pokalbyje su Poynter Clarkas sakė manantis, kad jo kritikams trūksta bendro vaizdo.

„Šis vaikinas prisipažįsta smogęs vaikui į krūtinę“, – sakė Clarkas, nurodydamas garso įrašo dalį.

Įraše, kuriuo televizija grindė savo balandžio mėnesio reportažus, pora aptaria savo auklėjimą, prievartos prieš vaikus tyrimą dėl jų 3 metų sūnaus rankos lūžimo ir Hillo 2014 m. teistumą už smurtą šeimoje.

Šios istorijos paskatino Chiefs sustabdyti Hillą neribotam laikui, o NFL pradėjo tyrimą.

Nors naujai išleistas neredaguotas garso įrašas nepateisina Hillo, jis nušviečia Espinal daug mažiau palankioje šviesoje nei originalios KCTV istorijos. „Chiefs“ gerbėjai ir žinovai greitai apkaltino KCTV, kad sumažino „Espinal“ kontrolę ir savo pranešimų apie tariamą prievartą prieš vaikus skyrė tik Hillui.

Kliūtys

Tiems, kurie domisi etiniais klausimais, susijusiais su šiuo ginču, yra trys bendros žurnalistinės problemos, susijusios su KCTV garso įrašu:

  • Televizijos stotis suredagavo dalį, kuri išsilieja nauja šviesa dėl 2014 m. incidento, po kurio Hillas pripažino kaltu dėl kaltinimo smurtu šeimoje ir prarado vietą Oklahomos valstijos futbolo komandoje.
  • Televizijos stotis savo tinklalapyje nepaskelbė viso garso įrašo, todėl savo auditorijai nesuteikė galimybės išgirsti daugiau pokalbio ir konteksto.
  • Balandžio TV istorijų auditorijai nėra aišku, kad du atskiri garso įrašo segmentai yra redaguojami kartu, todėl jie atrodo gretimi, šiek tiek iškraipant kontekstą neigiamai Hill ir teigiamai Espinal.

Klarkas iš KCTV ketvirtadienį telefonu duodamas interviu su Poynter sakė, kad jis buvo dviprasmiškas dėl pasirodymo eteryje, tačiau taip pasielgė, nes kritika dėl stoties atliekamo garso įrašo redagavimo sukėlė tiek daug trikdžių jo paties naujienų skyriuje.

„Vakar nenorėjau kalbėti“, – ketvirtadienį sakė Clarkas. „Aš taip padariau, nes atrodė, kad mūsų naujienų salėje tai suskaldo. Svarbiausias dalykas yra tai, kad norėjau išreikšti palaikymą (reporteriui) Angie (Ricono) ir paramą tam, kaip kruopščiai atlikome šį tyrimą.

Kasti giliau

Galiausiai, redagavimo sprendimai buvo jo, sakė Clarkas. Kaip pagrindą, Clarkas paaiškino, kad stotis keletą savaičių kūrė istoriją apie Hill's teisines problemas, kai garso įrašą pateikė šaltinis.

Iš pradžių šaltinis tik davė stočiai leidimą naudoti garsą kaip foną, sakė Clarkas. Tačiau kai apygardos prokuroras paskelbė baigiantis prievartos prieš vaikus tyrimą, nes negalėjo nustatyti, ar už tai atsakingas Hillas, ar Espinalis, šaltinis leido stotims naudoti garsą eteryje.

SUSIJĘS MOKYMAI: Žurnalistikos etika

Clarkas atsižvelgė į kritiką dėl jo garso įrašą redaguojančios stoties. Jis teigė nesutinkantis, kad dėl redagavimo pasirinkimų Hill atrodė blogiau. Eteryje Clarkas sakė, kad stotis neišleido viso garso klipo, nes nerimavo, kad tai gali pakenkti šaltiniui. Ir, anot jo, jis nepaskelbė garso įrašo dalies, kurioje pora aptarė 2014 m. baudžiamąją bylą, nes ji jau buvo išspręsta ir jis to nelaikė naujiena.

Clarkas eteryje sakė: „Mūsų jausmas buvo toks, kad 2014 m. buvo paklausta ir į juos buvo atsakyta. (Hill) prisipažino esąs kaltas ir iki šiol jis niekada viešai neteigė, kad jis būtų melagingai apkaltintas, neteisingai patrauktas baudžiamojon atsakomybėn. Jis prisipažino kaltas. Tai, kad jie nukrypo nuo liestinės ir tai skamba kaip santuokinis ginčas, neturėjo jokios reikšmės, ir aš suprantu, kad kai kurie žmonės su mumis nesutinka, bet mes kasdien skambiname redakcijai ir tai buvo redakcijos skambutis.

Ši istorija pasakojama dėl smurtinio NFL žaidėjų elgesio ir klausimo, ar „Chiefs“ turėtų išlaikyti talentingą Hillą, ar paleisk jį dėl savo elgesio ne aikštelėje.

Dalyje įrašo, kurį iš pradžių naudojo KCTV, Espinalis pasakoja Hillui, kad jo sūnus jo „bijo“. Hill atsako: „Tu irgi turi manęs bijoti, kalė“.

Prailgintame įraše, kai Hill klausia Espinal apie 2014 m. bylos detales, ji atsisako jam atsakyti.

Clarkas sakė, kad stotis patikrino garsą, prašydama žmonių, kurie pažįsta Hillą ir Espinalą, patvirtinti, kad tai jie įraše.

Pradinėse ataskaitose stotis žiūrovams pasakė, kad transliuoja dalis garso įrašo, o ne visą. Televizijos reportažuose neaišku, kur buvo atlikti redagavimai.

Eteryje Clarkas sakė, kad kadangi jis tradiciškai pirmiausia galvoja apie televiziją, jam neatėjo į galvą skelbti visą garso įrašą internete. Tai buvo praleista galimybė, kuri tikriausiai būtų išvengusi šios savaitės neramumų.

Išsinešti

Žurnalistai ir naujienų skyriaus vadovai turėtų atsiminti, kad dalis auditorijos visada trokšta daugiau nei redaguota naujienų versija. Praleistos galimybės skatina kritikus priskirti niekšiškus motyvus žurnalistiniams pasirinkimams. Galiausiai, kaip šią savaitę sužinojo KCTV, šios abejonės kenkia patikimumui ir įstrigo pleištą tarp auditorijos ir naujienų prekės ženklo.